Berta Gómez Barroso, il·lustradora de Les sopes

La Berta Gómez Barroso, una de les nostres il·lustradores recurrents, ens parla una mica d’ella mateixa:

Per on puc començar? Després de gairebé uns 20 anys vivint en diferents països amb els meus fills i el meu marit, aquesta veterinària que us parla, ha decidit “reciclar-se” a il.lustradora, estudiant un certificat d’il.lustració a Londres, on viu actualment. Com sóc una àvida lectora, estic especialment interessada en la il.lustració de portades de llibres, capítols i històries curtes. Les tècniques artístiques que prefereixo són l’aquarel.la i la tinta xinesa, però últimament estic experimentant amb el collage i les tècniques mixtes. Espero que les meves il.lustracions us parlin per elles mateixes!

sopes definitiva Berta Gómez Barroso (2)

Deixa un comentari

